<-- Vissza a hírekhez

November 11-től szünetel a kormányablakbusz és a települési ügysegéd ügyfélfogadása

Lakossági Tájékoztató

A COVID 19 járvány terjedésének megakadályozása érdekében tett kormányzati intézkedésekkel összhangban, valamint a személyes találkozások csökkentése érdekében tájékoztatjuk Önöket,

hogy 2020. november 11. napjától a Mobilizált Kormányablak Ügyfélszolgálat (kormányablakbusz) és a települési ügysegéd ügyfélfogadása bizonytalan ideig szünetel.

A települési ügysegédek továbbra is heti rendszerességgel elhozzák az állampolgároktól a polgármesteri hivatalokban átvett és összegyűjtött kérelmeket.

2020. november 11. napjától minden kormányhivatali ügyfélszolgálaton kizárólag időpontfoglalással fogadják az ügyfeleket.

Komárom-Esztergom Megyei Kormányhivatal
Esztergomi Járási Hivatala tájékoztatása alapján:
Tát Város Önkormányzata


A KOMÁROM-ESZTERGOM MEGYEI KORMÁNYHIVATAL
ESZTERGOMI JÁRÁSI HIVATAL TÁJÉKOZTATÁSA:

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a veszélyhelyzetre való tekintettel
az ügysegédi ügyfélfogadás átmenetileg szünetel.

Ügyeik intézéséhez a következő módokon kérhetnek segítséget:

Telefon: 06 70 199 7913 (Kelemen Marianna) 06 70 199 7912 (Kondár István)
E-mail: hatosag.esztergom@komarom.gov.hu
Postai úton: 2500 Esztergom, Bottyán J. u. 3.

További információk:
www.kormanyhivatal.hu/hu/komarom-esztergom

Elektronikus ügyintézés:
https://magyarorszag.hu/szuf_fooldal#fooldal
https://epapir.gov.hu

KÉRJÜK TISZTELT ÜGYFELEINKET, HOGY ÜGYEIKET LEHETŐLEG SZEMÉLYES MEGJELENÉS NÉLKÜL, TELEFONON VAGY ELEKTRONIKUSAN INTÉZZÉK!

Köszönjük!