A 2018. április 8-án történő országgyűlési képviselők általános választásának zavartalan lebonyolításhoz kapcsolódó, illetve a választójog gyakorlásához kapcsolódó elemi érdek, hogy a választópolgárok részére azonnali lehetőséget kell biztosítani a lejárt érvényességű okmányaik megújítására.
A fentiekre tekintettel a Komárom-Esztergom Megyei Kormányhivatal Járási Hivataliban működő Kormányablakok, valamint Okmányirodák nyitvatartási idejére – a személyazonosításra alkalmas okmányok megújítására, kiváltására, cseréjére és pótlására irányuló ügyintézés érdekében – az alábbiak szerint intézkedtem: 2018. április 6. (péntek) 07.00 órától – 19.00 óráig, 2018. április 7. (szombat) 07.00 órától – 19.00 óráig, 2018. április 8. (vasárnap) 07.00 órától – 19.00 óráig. |
2800 Tatabánya, Bárdos László utca 2. Tel.; (34) 515-100; fax: 515-109; E-mail; hivatat@komarom.gov.hu |
2018. április 6. (péntek) napon az ügyfelek a normál nyitva tartás időtartama alatt valamennyi |
ügykörben intézhetik ügyeiket.
A meghosszabbított ügyfélszolgálati órákban kizárólag a fentiekben megjelölt személyazonosításra alkalmas okmányokat érintő ügyintézést vehetnek igénybe az ügyfelek. 2018. április 7. (szombat), valamint 2018. április 8. (vasárnap) napokon az ügyfelek a meghosszabbított nyitva tartás alatt kizárólag a fentiekben megjelölt személyazonosításra alkalmas okmányokat érintő ügyintézést vehetnek igénybe. Kérem tájékoztatásom szíves elfogadását. Tatabánya, 2018. március 20. Tisztelettel, dr. Kancz Csaba, |